Sponsorinkomsten musea blijven stabiel

De sponsorinkomsten van Nederlandse musea zijn in 2022 met 22 miljoen euro op hetzelfde niveau gebleven als in 2021. Dat blijkt uit de nieuwste Museumcijfers van de...
Lees verder

Herstel sponsorbestedingen in 2022

Het herstel van de sponsorbestedingen heeft zich in 2022 voortgezet (+3%), maar is nog niet op het pre-coronaniveau. Grootste stijging is opnieuw te zien bij media en...
Lees verder

Licht herstel sponsorbestedingen in 2021

In 2021 hebben de sponsoruitgaven zich iets hersteld ten opzichte van de enorme terugval in 2020. Door corona daalden de sponsorbestedingen van bedrijven in dat jaar met € 135...
Lees verder

Grote krimp in sponsorbestedingen

De coronapandemie heeft er in Nederland voor gezorgd dat de sponsorbestedingen door bedrijven in 2020 gedaald zijn met 17% naar 645 miljoen euro, 135 miljoen minder dan in 2019....
Lees verder

CONTACT