Opel Nederland heeft na een pitch onder vijf bureaus gekozen voor een samenwerking met sportmarketingbureau Triple Double om het hoofdsponsorschap met Feyenoord te activeren.
Jeroen Maas, woordvoerder Opel Nederland: “Triple Double heeft ons met hun strategisch plan overtuigd hoe wij het unieke platform Feyenoord optimaal kunnen benutten en dit sponsorschap een duurzame en rendabele invulling kunnen geven. Triple Double’s antwoord op onze vraag een sponsorstrategie en, in het verlengde daarvan, een campagne te ontwikkelen, was middenin in de roos. Wij hebben daarom veel vertrouwen in de samenwerking met dit energieke bureau en gaan ervan uit dat we hiermee maximaal rendement zullen behalen. En dat zal zowel het merk Opel als het merk Feyenoord ten goede komen, zoals dat hoort bij een partnership als dit.”
Norberth Korsmit, partner van Triple Double, is verguld met Opels keuze: “Opel is van oudsher een ijzersterk merk in Nederland, maar bovenal zeer ambitieus. Daarnaast behoort de samenwerking tussen Opel en Feyenoord tot de grotere sponsorships van Nederland. En zijn er bijzonder veel Nederlanders die Feyenoord een warm hart toedragen. De combinatie van deze prachtige merken en trouwe achterban is dan ook een kans waar iedere sportmarketeer en Triple Double in het bijzonder van gaat watertanden.”
(foto: Ruud Baan)