Ricoh Nederland en de Nederlandse Golf Federatie hebben hun samenwerkingsovereenkomst verlengd voor een periode van vijf jaar.
De komende jaren gaan de twee partijen intensiever samenwerken om documentprocessen bij de NGF en haar activiteiten, zowel in papieren- als digitale vorm, verder te optimaliseren en verduurzamen. Dit maakten de NGF en Ricoh vandaag bekend bij de KLM Open.
Jeroen Stevens, directeur bij de Nederlandse Golf Federatie, is enthousiast: “De samenwerking met Ricoh was de afgelopen jaren erg succesvol. Ricoh is zowel in Nederland als daarbuiten zeer betrokken bij de golfsport en hun professionele benadering maakt hen tot een ideale partner. We zijn zeer verheugd met de verlenging van onze overeenkomst.’
Maurits Aalders, Director Marketing bij Ricoh Nederland licht toe: “Door intensief samen te werken met de NGF proberen we een bijdrage te leveren aan het verder professionaliseren en bovenal verduurzamen van de golfsport. Bijvoorbeeld door het toevoegen van mogelijkheden als CO2 neutraal printen en nieuwe Ricoh technologieën als Clickable Paper. Het verlengen van de samenwerkingsovereenkomst met de NGF voor een periode van vijf jaar past daarnaast uitstekend in onze toenemende focus om golf en tennis als communicatieplatform in te zetten.’
Ricoh is hoofdsponsor en naamgever van de Ricoh Women’s British Open, en was vanaf de oprichting tot vorig jaar een van de partners van Golf Team Holland.