Ook de komende twee jaar steunt Deloitte Christel Boeljon. De Nederlandse blijft daarnaast nog zeker twee jaar ambassadrice van het Deloitte Ladies Open.
De 26-jarige Nederlandse drievoudig winnares op de Ladies European Tour is blij dat de financiële dienstverlener opnieuw het vertrouwen in haar uitspreekt. “Deloitte biedt steun om mij verder te ontwikkelen. Als organisatie zijn ze enthousiast over golf en via hun dienstverlening altijd bezig met groei en verbetering. Daar pas ik met mijn team goed bij. Ik ben dankbaar dat Deloitte onze samenwerking verlengt en het is een eer om ambassadrice te blijven van het Deloitte Ladies Open. Samen kunnen we dit toernooi nog beter op de kaart te zetten”, aldus Christel Boeljon.
De overeenkomst wordt verlengd tot en met eind 2015 en het logo van Deloitte zal vanaf 1 januari een prominente plek op haar outfit innemen. De overeenkomst tussen Christel Boeljon en kledingsponsor Pin High Golfwear loopt in 2014 eveneens door.
Deloitte bestuurslid Mennolt Beelen: “Christel is sinds het Deloitte Ladies Open in 2011 betrokken als golfambassadrice. In haar jonge profbestaan heeft ze al fantastische prestaties neergezet door meerdere toernooien te winnen op de Ladies European Tour en te schitteren in de Solheim Cup. Wij ondersteunen graag haar ambitie om zich in Amerika te meten met de besten van de wereld en zijn ervan overtuigd dat ze nog meer toernooien aan haar erelijst gaat toevoegen. Christel als boegbeeld van het Deloitte Ladies Open is een waardevolle aanvulling op onze steun aan Golf Team Holland, de NGF en de twee grote toernooien.”
Christel’s seizoen begint eind januari met een toernooi op de Bahama’s, gevolgd door wedstrijden in Australië en Nieuw-Zeeland: “Ik kijk uit naar 2014 en ik heb mijn speelschema uitgestippeld om optimaal te kunnen presteren. Terugkijkend ben ik Van Lanschot Bankiers, Audi en WINSTONgolf heel dankbaar voor de steun die ze me de afgelopen jaren hebben gegeven. Zonder hen was ik niet geweest waar ik nu ben.”